مدیریت رسانه های اجتماعی | کینگ استودیو | King Studio

استراتژی، برنامه ریزی و مدیریت برند

برندسازی نیاز به یک سناریو حرفه ای و ایده نوآورانه دارد

امروزه صحبت از اهمیت تولیـد برند به‌ عنوان یک دارایی غیر فیزیکی بحثی تکراریست. در رکود اقتصـادی فعلی، برندها همچنان به تولید ثـروت برای صاحبان خود می‌پردازند. کینــگ استـودیــو ضمن تعامل با مشتریــان خـود در خصوص بررسی چشم انداز و ارزش‌های مطلوب آنها برنامه تولید برند را با تعریف فاکتورهای سازنده برند تنظیم و اجرا می‌کند. صاحبان برنـدهای بزرگ نیز به‌راحتی می‌توانند بزرگترین دارایی خود را جهت ارتقا و یا حفظ موقعیت به‌دست ما بسپارند.

ما بر اساس یک سیستم پارامتریک جامع، تمامی عناصر تداعی برند و عملکرد آن را در گذشته تحلیل کرده و جایگاه فعلی آن را ارزیابی می کنیم و بر اساس اهداف کلان، برنامه ها و استراتژی های بازاریابی، راهکارهای خلاق برای رشد و توسعه برند ارائه می دهد.

اتاق فکر و ایده پردازی

مجموعه ای که متشکل است از کارشناسان، ایده پردازان طـراحــان، برنـامه نویســان و متخصصـــان ایــن حــــوزه که سعی بر این دارند تا سنــاریـویی جدید و متناسب با بــازار هدف مشتــری خـود ارائـه نمایند تا برنـدسـازی به بهترین نحو میسر گردد.

وظیفه اتاق فکر و ایده پردازی این است که هدف اصلی مشتــری را در قـالب ایـده های تبلیغـاتی موثر ارائه نماید.