درباره ما | کینگ استودیو | King Studio

چرا کینگ استودیو!؟



کینگ استودیو یک استودیو برندسازی و تبلیغاتی چابک و خلاق است؛ و این هوشیاری فعال را بیش از ده سال است که در خدمت ساخت روابطی بر پایه ی اعتماد و صداقت قرار داده است.

کینگ استودیو حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. این استودیو با اهدافی خلاقانه و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی نهاد و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی در زمینه برندسازی، تبلیغات و فناوری اطلاعات و ارتباطات توانسته است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بماند.

خلاقیت، قدرتمندترین پیش‌ برند هر کسب و کاری است. هنر یک استودیو برندسازی، به خدمت گرفتن خلاقیت در جهت رشد و توسعه‌ی کسب و کار مشتریانش است. قلب تپنده‌ی یک استودیو، انسان‌های خلاق و باتجربه‌اند و کینگ استودیو افتخار حضور چنین تیمی را در قلب خود دارد. متخصصینی که هر کدام مانند حلقه‌های محکم یک زنجیر به هم پیوسته‌اند.
تحولات‭ ‬رسانه‌ای‭ ‬و‭ ‬تغییر‭ ‬عادت‭ ‬مصرف‭ ‬رسانه‭ ‬در‭ ‬سال‌های‭ ‬اخیر،‭ ‬باعث‭ ‬شد‭ ‬تا‭ ‬این‭ ‬مجموعه‭ ‬سبد‭ ‬خدمات‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بزرگتر‭ ‬کرده‭ ‬و‭ ‬یک‭ ‬گروه‭ ‬توانمند‭ ‬و‭ ‬خلاق‭ ‬از‭ ‬استراتژیست های مدیریت، متخصصان‭ ‬بازاریابی، جوانان خلاق، طراحان و برنامه نویسان کار کشته را گرد هم آورد.‬

مدیریت و برنامه ریزی برند، تعیین و تدوین استراتژی ارتباطی، طراحی و توسعه‌ی کمپین تبلیغاتی، پرورش و تولید ایده‌های خلاقانه، برنامه‌ریزی رسانه‌ای و بکارگیری بهینه‌ی رسانه، مهمترین تخصص‌هایی است که برای اثربخش کردن ارتباطات مورد نیاز است و مجموع اینها همه در این استودیو، یکجا گرد هم آمده است.


چشم انداز

با اعتقاد به نوآوری، ارزش‌آفرینی و تلاش روزافزون به دنبال کسب جایگاهی اثربخش در توسعه کسب‌و‌کارهای کشورمان و درنتیجه بهبود کیفیت زندگی مردم هستیم و در این راه باور داریم که رتبه جهانی خدمات برندسازی و ارتباطی را به دست می‌آوریم.

ماموریت

مأموریت ما ارائه مشاوره و پیاده‌سازی راه‌کارهای اثربخش توسعه کسب‌و‌کار برای سازمان‌های پیشروی کشورمان با اعتقاد به ارزش‌آفرینی و تکیه بر به‌روزترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها و ابزارهای بازاریابی در کنار بهره‌مندی از متخصصان توانمند و فن‌آوری‌های نوین است.

اصول ارزشی

ارزش‌آفرینی و تعهد به جامعه
احترام و اعتقاد به اصول انسانی و اخلاقی
خلاقیت به‌عنوان عنصر کلیدی ایجاد تمایز
اعتقاد به کار تیمی و تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی
احترام به حقوق مشتری و ارزش افزایی برای تمامی ذی‌نفعان
نوآوری و اعتقاد به کاربری روش‌های علمی و فن‌آوری‌های ‌روز
اعتقاد به سرمایه‌های انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه و عامل اصلی رشد و تعالی سازمان


مهارت کار تیمی و تنوع تخصص

فعالیت در صنعت برندسازی و ارتباطات نیازمند طیف وسیعی از متخصصین در حوزه‌های استراتژی، فناوری، خلاقیت و هنر است. ما با علم به این موضوع توانسته ایم با گردآوری سرمایه‌های انسانی با مهارت‌های مکمل راه‌کارهای اثربخش جهت همگرایی این تیم‌ها ایجاد نماییم.

عمل گرایی مبتنی بر دانش محوری

در حوزه‌های علوم مدیریتی همواره شکاف قابل توجهی میان مباحث عملی و کاربردی با مباحث تئوری و آکادمیک وجود دارد. ما در راستای توسعه پایدار خود توانسته ایم، ضمن استفاده از دستاوردها، اطلاعات و شاخص‌های علمی مجموعه‌ای کاملاً عمل‌گرا و نتیجه محور باشیم.

اگـر نیازمند یک استراتژی بی رقیب هستید ما در این مسیر شما را حمایت می کنیم تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود.